A L 'ETAPA D'EDUCACIÓ INFANTIL ELS INFANTS ES TROBEN EN UN MOMENT EVOLUTIU DE CONSTRUCCIÓ DE LA SEVA IDENTITAT, PER AQUEST MOTIU, VEURE COM ES TRANSFORMA LA SEVA IMATGE I EL SEU ROL ÉS UNA EXPERIÈNCIA MOLT POSITIVA PER TAL D’ ENFORTIR LA SEVA PRÒPIA AUTOESTIMA.
L'AMBIENT D'ELS ARTISTES DISPOSA D'ESPAIS AMB DIVERSOS MATERIALS PERQUÈ ELS INFANTS PUGUIN EXPERIMENTAR, SENTIR, MANIPULAR I GAUDIR DE DIFERENTS TÈCNIQUES PLÀSTIQUES. ELS INFANTS PODRAN REALITZAR CREACIONS, TANT PERMANENTS COM EFÍMERES, DESENVOLUPANT LA SEVA CAPACITAT ARTÍSTICO-CREATIVA.
A L’AMBIENT DEL TEATRE, ESSENCIALMENT, S’ESTIMULA LA CREATIVITAT I LA IMAGINACIÓ DE L’INFANT MITJANÇANT EL JOC SIMBÒLIC.
A TRAVÉS DE DIVERSES PROPOSTES COM DISFRESSES, MAQUILLATGE, TITELLES I ESCENARIS VARIS, L’ALUMNE GAUDEIX TRANSFORMANT-SE EN DIFERENTS PERSONATGES. INVENTEN HISTÒRIES I INTERACTUEN AMB ELS ALTRES I ADOPTEN DIFERENTS PAPERS.
L'AMBIENT D'ELS ARTISTES DISPOSA D'ESPAIS AMB DIVERSOS MATERIALS PERQUÈ ELS INFANTS PUGUIN EXPERIMENTAR, SENTIR, MANIPULAR I GAUDIR DE DIFERENTS TÈCNIQUES PLÀSTIQUES. ELS INFANTS PODRAN REALITZAR CREACIONS, TANT PERMANENTS COM EFÍMERES, DESENVOLUPANT LA SEVA CAPACITAT ARTÍSTICO-CREATIVA.
EN AQUEST AMBIENT PODEN EXPRESSAR EL QUE SENTEN I ES DEIXEN ANAR SENSE QUE NINGÚ PUGUI JUTJAR EL RESULTAT FINAL DE LA SEVA PRODUCCIÓ.
L’AMBIENT D’ENS MOVEM PERMET ALS ALUMNES INTERACTUAR DE FORMA MOTRIU, COGNITIVA, EMOCIONAL I SIMBÒLICA, EXPRESSANT-SE EN UN CONTEXT SOCIAL. L’ALUMNAT DESCOBREIX EL PROPI COS COM ELEMENT DE CREACIÓ, JOC I EXPRESSIÓ.
D’UNA BANDA, PERMET A L’INFANT POTENCIAR LA CREATIVITAT, LA IMAGINACIÓ I LA FANTASIA, TOT CANALITZANT EMOCIONS I GAUDINT DE TOTES LES SEVES POSSIBILITATS DE MOVIMENT; I, D’ALTRA BANDA, DESENVOLUPAR LA SEVA PERSONALITAT I FOMENTAR L’AUTONOMIA I EL DESCOBRIMENT ACTIU DE L’ALUMNE A PARTIR D’UNA METODOLOGIA LÚDICA.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada