ESTEM A PUNT DE FINALITZAR EL 3r TRIMESTRE I HO VOLEM FER DE LA MATEIXA MANERA QUE ELS ANTERIORS. ÉS PER AIXÒ QUE AQUÍ US DEIXEM EL RECULL DE FOTOGRAFIES D'AQUESTS DARRERS TRES MESOS.
TEMPORALMENT, TANQUEM LES PORTES DELS AMBIENTS PER TORNAR-LES A OBRIR EL CURS VINENT ENCARA AMB MÉS GANES I IL·LUSIÓ QUE AQUEST.
INICIAR EL TREBALL PER AMBIENTS D'APRENENTATGE HA ESTAT MOLT POSITIU I MOLT BEN REBUT PELS INFANTS. DARRERE DE CADA AMBIENT HI HA PENSATS UNS CONTINGUTS CURRICULARS QUE L'INFANT HA HAGUT DE CONSTRUIR A PARTIR DEL JOC, LA RELACIÓ AMB ELS IGUALS I L'ACOMPANYAMENT DE L'ADULT.
PODEM DIR QUE EL TREBALL PER AMBIENTS HA PERMÈS QUE CADA ALUMNE EXPERIMENTI EN FUNCIÓ DE LES SEVES CAPACITATS I RITME D'APRENENTATGE, POTENCIANT TOTES LES INTEL·LIGÈNCIES.
PODEM DIR QUE EL TREBALL PER AMBIENTS HA PERMÈS QUE CADA ALUMNE EXPERIMENTI EN FUNCIÓ DE LES SEVES CAPACITATS I RITME D'APRENENTATGE, POTENCIANT TOTES LES INTEL·LIGÈNCIES.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada